• جستجو
  • سه شنبه 27 خرداد 1404 12:17
  • سروش
  • اینستاگرام
  • تلگرام
تعداد بازدید : 99
تاریخ و ساعت انتشار : چهار شنبه 17 فروردین 1401 18:27

کاهش قیمت محصولات گلکسی اس 22 سامسونگ به دلیل وجود مشکلات در عملکرد آن

اوپراتور های کره ای در حال افزایش تبلیغات خود برای خرید پرچمدار جدید سامسونگ یعنی سری موبایل های گلکسی اس 22 هستند تا از فروششان حمایت کنند.

به گزارش Gizchina و برخی رسانه ها، پس از رسوایی برنامه از پیش نصب شده سرویس بهینه سازی بازی یعنی GOS، تقاضا برای خرید این سری از محصولات سامسونگ به شدت پایین آمده است، به همین دلیل عملکرد محصولات به دست این برنامه کاهش یافته است. 

سامسونگ اخیرا پس افشای جزئیاتی درباره برنامه بهینه سازی بازی ها (GOS)، به شدت مورد انتقاد قرار گرقته است. این سوریس نمی تواند خاموش باشد، و به طرز قابل توجهی عاملی مهم جهت کاهش عملکرد دیگر برنامه های دستگاه بوده است. کاربران سرعتی را که برای اجرای بازی ها انتظار دارند را نمی بینند. در پاسخ به این رسوایی، سامسونگ یک به روز رسانی نرم افزاری بدون این کاستی ها منتشر کرد. تا زمانی که دمای دستگاه به بیش از حد مجاز نرسد، می توانید به صورت عادی و بدون مشکلی از آن استفاده کنید، اما در صورتی که شاهد بالا رفتن دمای موبایل خود بودید به آن استراحت داده یا کمتر از آن استفاده کنید. 

سری محصولات گلکسی اس 22، 25 فوریه وارد بازار کره شد، و پس از آن شاهد کاهش قیمت بسیاری بوده است. در ابتدا، 150 هزار وون (124 دلار) یارانه ای بود که به اوپراتور های محلی پرداخت می شد. اما در ماه مارس، کِی تی (KT) و الجی یو پلاس (LG Uplus) تخفیفی تا سقف 500 هزار وون (412 دلار) برای مدل‌های گلکسی S22 اولترا به مشتریان ارائه کردند.

تصاویری از محصولات سامسونگ

در ادامه، در پی صحبت بین اوپراتور ها و شرکت، تصمیم گرفته شد تا این تخفیف ها ادامه دار و گسترده تر باشد. یکی از نمایندگان همین اوپراتورها گفته است که فروش موبایل های هوشمند نسل جدید با کاهش خرید روبرو بوده است، اما تاکنون هیچ اظهار نظر رسمی در این باره از سوی مسئولان شرکت و اوپراتورها اعلام نشده است. این وضعیت توسط لی سئونگ وو، تحلیلگر Eugene Investment & Securities مورد حمایت واقع شد: طبق نتایج سه ماهه اول، سود عملیاتی سامسونگ در بخش های دستگاه های تلفن همراه و تجهیزات شبکه چهار تریلیون وون (3.3 میلیارد دلار) خواهد بود که به عبارتی 1.3 تریلیون است. این مبلغ 1.07 میلیارد دلار بیشتر از سه ماهه چهارم سال گذشته بود. با این حال، رسوایی GOS اعتماد کاربران به برندهای گلکسی و سامسونگ را پایین آورده است. 

اخیراً، سامسونگ و iFixit اعلام کردند که در حال آماده‌سازی تیمی برای راه‌اندازی یک برنامه فیکس و تعمیر هستند که دستورالعمل‌ها و قطعاتی را برای کاربران گلکسی در ایالات متحده ارائه می‌کند تا خودشان گوشی‌های هوشمند خود را درست و عیب یابی کنند.

به عنوان بخشی از این برنامه، دارندگان تلفن های هوشمند گلکسی و کامپیوترها در صورت لزوم قادر خواهند بود برای خرید قطعات یدکی دستگاه های خود و تعویض آنها با استفاده از دستورالعمل های رسمی دست به خرید شوند. طبق اطلاعات موجود، در ابتدا درگاه های شارژ، کاور (قاب) های تلفن همراه و نمایشگرها به فروش خواهند رسید.

 

 

 

 

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب